Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Barbara
Juwelen Van Kets
Hoi,Weet er iemand of de collectie juwelen van Van Kets ergens op internet staat? Op zijn website alleszins niet..Bedankt!Barbara
Kledij - Accessoires Reacties: 3 10-10-2006 14:00:41

Patricia
Bruidslingerie in Lier
Heeft er iemand ervaring met Marie- fleur in Lier. Naar het schijnt is dat een winkel met veel bruidslingerie. Laten jullie je positieve en negatieve ervaringen hieromtrent weten? Of kennen jullie nog andere lingeriewinkels in het Antwerpse?Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-10-2006 11:53:53

Nele
Waar kousenband kopen
Hey ladies!Waar kan je een kousenband kopen?Groetjes, Nele.
Kledij - Accessoires Reacties: 7 8-10-2006 10:46:41

Nele
Juwelen
Hey meisjes!Waar kopen jullie de bijhorende juwelen? En wat kopen jullie dan zoal? Enkel halsketting of ook oorringetjes en armband?Groetjes, Nele.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-10-2006 10:22:46

Lobke
tiara - kroontje
Hallo, hier ben ik nog eens!! Jah, al die vragen die een mens soms heeft...Weet er iemand waar ik aan tiara's zou kunnen geraken? Alle plaatsen prijs-kwaliteit zijn welkom. Mercikes!!Lobke.
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-9-2006 15:56:46

pascale
bh
hey,Heb ik laatst men kleed gaan kiezen en deze komt nog erg laag.dus moet ik een speciale bh dragen.Kwam de verkoopster met van die dingen af om op mijn borsten te kleven.Nu heb ik nog zwaare borsten en ben ik bang dat ze niet zullen houden.Ze was v...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-9-2006 10:49:08

s
Cadeau getuigen, bedankjes
De mooiste bedankjes vind je op www.presencedesign.nl Leveren in België (Vlaamse zaakvoerder) en NederlandOok originele kado's voor getuigen. Alles kan worden gegraveerd of bedrukt.groeten
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-9-2006 22:46:50

Sissi
Schoenen en andere accessoires
Hey,Kopen jullie de bruidsschoenen in een bruidswinkel of ergens anders en hoeveel betalen jullie daar ongeveer voor? Zijn die in exact dezelfde kleur als het kleed of mag daar een klein verschil opzitten?Kopen jullie andere accessoires (zoals linger...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 26-9-2006 21:25:09

mieke
bontstola huren
Hallo,weet er iemand waar je witte bonte stola's kan huren voor bij je kleed op een koude dag? We trouwen in februari, dus...(regio limburg liefst)
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-9-2006 13:31:21

Katleen
Schoenen - Gent
Hallo, weet er iemand waar je - idealiter in de buurt van Gent - witte bruidsschoenen kan kopen ? Aangezien het momenteel wintercollectie is, zijn deze niet gemakkkelijk te vinden.Alvast bedankt voor de reacties !
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-9-2006 12:32:19

Dominique
Brede geklede schoenen gezocht
Help, we hebben voor mijn moeder dit weekend een mooie outfit gekocht, maar nu vinden we geen deftige bruine schoenen voor eronder aan te doen :-( Ze heeft een 41 maar heeft door rheuma een bult opzij op haar rechtervoet. We gingen naar haar gebruike...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-9-2006 12:10:14

Daisy
schoenen vuil bij inlopen? HELP!!
hallo,Ik vraag me iets af. Ik zou ook graag mijn schoenen inlopen maar het zijn spierwitte en heb wat schrik dat ze vuil worden hebben jullie tips voor mij???Groetjes daisy
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-9-2006 12:13:49

Martine
accessoires voor het haar
ik verkoop mijn haarspeldje op e-bay. het zijn 6 spiraalspeldjes met een bloemmetje en pluimpjes (3 korte, 3 lange veertjes).objectnummer is: 110027273189groetjesMartine
Kledij - Accessoires Reacties: 0 2-9-2006 10:01:23


schoenen
Kledij - Accessoires Reacties: 0 2-9-2006 0:54:05

pascale
handtas
Hey bruidjes,Ik heb een vraagje,nemen jullie een handtas mee of iets dergelijks?Want waar anders steek je eventueel een ander paar kousen of makeup en andere spulletjes weg?Je kan dat toch moeilijk overhandigen aan iemand anders?laat iets weten,ben d...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-8-2006 14:31:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...